Technická podpora
Jednou z klíčových aktivit naší společnosti je technická podpora a služby spojené se softwarovým řešením Dassault Systemes. V této oblasti jsme našim zákazníkům spolehlivým a dlouhodobým partnerem.
Nabízíme nejen podporu a poradenství, ale pomáháme také s rozvojem znalostí a implementací pro software CATIA, ENOVIA a DELMIA.
Opíráme se přitom o vysoce kvalifikované a zkušené odborníky, kteří jsou prověřeni mnoha úspěšně realizovanými projekty.
Přehled možností úrovně technické podpory
Pořízením některého produktu z portfolia Dassault Systemes (CATIA, ENOVIA, DELMIA, SIMULIA) se firma automaticky stává VAR (Value Added Reseller) zákazníkem a platbou ročních udržovacích poplatků získává nárok na základn úroveň podpory.
Pro vyšší stupně podpory si pak může vybrat některou z úrovní SBP, SLA nebo PAY. Jedná se o placené služby, jejichž ceník Vám poskytneme na vyžádání.
Tyto jednotlivé úrovně technické podpory můžete využít při sjednání některé z našich služeb, kterými jsou:
- Školení
- Tvorba maker a vývoj aplikací na zakázku
- Servisní zásah technika buď v místě či vzdáleně
- Opakované instalace a administrace systémů
- Tvorba metodických postupů
- Analýzy firemních procesů
- Implementace PLM systémů
DYTRON Support Systém (DSS)
Klíčové funkce DSS:
- Efektivní sledování chyb a problémů
- Dokumenty a správa souborů
- Automatické e-mailové zasílání zpráv o činnostech
Přínos DSS pro naše zákazníky:
- Centralizace podpory
- Vysoká účinnost v řízení podpory
- Rychlejší odezva
- Jednoduchá obsluha
- Účinné sledování a kontrola činností
Více informací na https://support.dytron.cz/.
Pro zavedení do DSS nebo případnou potřebu doplnění některých osob z Vaší společnosti prosím kontaktujte našeho technika (informace níže na stránce).
Pro vzdálenou servisní podporu použijte následující odkaz: